torsdag 31 januari 2013

Förändring

Är en riktig mes när det gäller förändringar, speciellt när det gäller mitt hår! Eller överhuvudtaget i mitt liv. Trivs egentligen bra när jag vet hur mitt liv ser ut framöver, trygghet behövs. Så detta är ett stort steg för mig att klippa pannlugg! Har varit så trött på mitt hår en längre tid! Speciellt i detta vinterväder blir mitt fina skandinaviska hår riktigt flygigt, elektriskt och svårformelig.

Tog mig inte råd att färga/slinga mitt hår idag pga diverse andra oväntade trevliga räkningar!! men bestämde plötsligt vid väntestolen vid frissan att: Nej nu är det dags för ordentlig förändring, bära eller brista. Det växer ju småningom ut i alla fall..

Annorlunda känns det, men tror jag kommer att trivas.. vill bara slinga det så fort som möjligt :)


Bild måste jag väl sätta ut också :) (Ursäkta min smutsiga badrumsspegel)

1 kommentar:

  1. Snyggt! Du passar ju riktigt bra i pannlugg. Ska till frissan nästa veckan, lääängtar.

    SvaraRadera