tisdag 8 januari 2013

Ledig dag

Har idag även haft en skön dag. Började dagen med skidåkning i lilla staden tillsammans med kusin/vän. Vi har nästan fått det till en vana att skida några gånger i veckan nu.. hoppas det håller i sig. Föret var inte det bästa dock, inget spår var uppdraget sen det snöat i natt men med min hurtiga vän framför mig gick det bra ändå.. Vi for 2 varv runt 3 km, då började det snöa igen och graderna började närma sig + sträcket vilket mina skidor ej var fixde för. Hade typ flera cm snö under dem som fastnat när vi kom till bilen. :) Hoppas på mera minusgrader resten av veckan.

Efter passet for vi in till Ostrocenter som tydligen säljer kläder nu också, skidkläder t.o.m så där hade dom ju REA och J passade på att handla. Blev inget för mig eftersom det var dåligt med storlekar och dessutom inget jag måste ha heller..

Resten av dan har jag slappat och bytt till nya lakan i sängen och annar verkligt intressant :)

Lunch blev det också ala matkassen som vi kör med denna vecka nu igen. Lins och grönsaks gryta. Inget som skulle gå hem bland resten av gänget så passade på när jag var ensam..

Nepp, nu dags att hämta kids.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar