tisdag 1 januari 2013

Träning 2012

Det som är bra med träningsdagbok är ju att man faktiskt ser svart på vitt att man nog ändå tränar en hel del fast man ibland inte tycker man hinner så mycket. Eftersom jag reggar all träning på Funbeat är det enkelt att kolla statistiken vid årets slut t.ex. Ändå har jag inte kollat upp tidigare år förrän nu..

Detta blev iallafall kilometer resultatet för år 2012:

Längdskidor: 75,02 km
Löpning: 476,62 km
Promenad: 116,44 km
Cykling: 233,85 km

Sen har jag ju också deltagit i diverse gruppträningar på gymmen och hemmatränat litegrann.

Överraskad och GLAD blev jag över löpningskilometrarna! Har jag faktiskt sprungit så där mycket i år?? Tyckte jag mest stretade på med 5 km och 7 km i somras.. Dubbelräknade, men det borde nog stämma.. :) Skidåkningen tyckte jag var lite, så tydligen blev det inte så många pass i vintras ändå. Kanske jag slår skidkilometrarna i år, har varit i spåret några gånger och tycker det bara blir roligare och roligare, (fast kanske inte idag i plusväder men ändå..) Så skönt att träna utomhus!

Idag har vi ju då första dagen på detta år. Nyårsaftonen spenderades traditionsenligt med grannen och några andra vänner här hemma hos oss detta nyår. God mat i form av älgstek, potatisgratäng och ugnsrostade rotsaker. Tänkte fotografera maten men vi var så hungriga så det glömdes bort :). Istället får ni hålla till godo med en stirrig blick av mig denna afton :)

Gott Nytt År!







1 kommentar: