söndag 3 februari 2013

Sjuk!

Idag har varit en minsann annorlunda dag.. Vaknade 12.30 efter att ha jobbat natt i natt. Huvudet värkte, snoret rann och allmänt i dåligt skick som man ju är efter nattjobb.

Har suddat på hela dagen i pyjamas och morgonrock och slumrat framför TV:n där 2 stycken Pippi filmer och en bambi film rullat hela dan. Hade nog vision att orka mig på en promenad efter "frukosten" men kom fram till att kanske jag mår allra bäst av att bara vara inne en dag. Världens tråkigaste dag, har så svårt med att göra ingenting.. blir sur, slö och deppad..

Längtar till skidorna och pulkbacken med kidsen, men först måste jag bli frisk från detta.. Har kännt att nåt är på gång och visst slog det lös efter en natt på jobbet, inte så konstigt!

Positivt är att maken har fixat middagen iallafall idag, det blev helstekt hare i ugn vilket var riktigt gott faktiskt.

Nu blir det att bedöva mitt dåliga samvete och leka med lillasyster en stund medans de två andra är på innebandy träning. Blir visst att leta fram nån hästbok hör jag..

 bild google

1 kommentar:

  1. Hur sku e vara me lite uppdatering nu?! Å förresten, ja e tibax i bloggvärlden! :D

    SvaraRadera