fredag 11 januari 2013

Love skidåkning och önskelista

Hemkommen efter ett pass i skidspåret. 14,28 km fick jag ihopskramlat idag. Ända minuset var att jag frös som en hund när jag kom i mål och tror inte det berodde på att jag slöade i spåret. Problemet var nog mina värdelösa underställ. Alldeles för våt direkt in på kroppen blev jag, trots andningsbara plagg under. Tror det blir att satsa på nya ullmax som jag hört så mycket positivt om.

För övrigt har jag räknat och räknat på ekonomin idag :) Har så många önskningar jusst nu och vet att det är helt omöjligt att få allt man vill men vill så gärna. :)

Här kommer listan:

- Ullmax underkläder
- Nya skidor
- Ögonoperation
- Lapplandsresa med familjen
- Solresa med familjen
- Solresa med vännerna!! :)

Tror det enda som kanske kan slå in jusst nu är underkläderna, skidorna och kanske kanske kanske ögonoperationen.. Resten får vi vänta och se..

Trevlig Fredagkväll på er!




1 kommentar:

  1. Ahaaa jag som just tänkt skriv att solresa med vännerna sku flyttas högst upp :) Jag far ju inte på nå yogautbildning nu så jag sko kunna komma på nå event....

    SvaraRadera