tisdag 6 november 2012

Lever nog..

men har jobbat fredag till måndag och inte hunnit blogga. Klarade iallafall första veckan angående träningsmålen så jag är nöjd. Blev tyvärr nog en liten stress och märkte att det inte är det lättaste att få till alla pass men som jag sa tidigare så behöver det ju inte vara så perfekt, huvudsaken att jag i allafall rör på mig. Idag t.ex så blev det Tabata i ca 20 minuter. Ett pass måste ju inte vara 60 min för att vara effektivt vilket jag förr ansåg. Tabata kan man nog få verkligen tungt, beror ju på vilka övningar man gör. Idag blev det direkt ifrån en mammablogg som jag hittat. Inte världens jobbigaste övningar men duger för idag.

Nu blir det ännu en promenix med kidsen och hunden och ikväll blir det 6 års kalas..




Slö mamma efter jobbet.. Träning lockar inte men blev av ändå :)












2 kommentarer:

  1. Tänkte nog vad det blev av bloggandet :) ibland är det nog trögt att komma sig i väg och träna när man väl landat hemma efter jobbet men desto skönare efteråt.

    hur gick det annars med matkassen?

    SvaraRadera
  2. matkassen levereras först nästa vecka. LÄNGTAR! :)

    SvaraRadera