onsdag 31 oktober 2012

Dilemma..

Färdig tränad för ikväll och borde uppsöka sängen eftersom jag egentligen är dödstrött efter bara 3 1/2 timmars sömn efter nattvaket.. men märkligt nog piggnar jag till den här tiden fast jag gått som en levande död runt här hemma hela dan..

Ikväll blev det BP på studion och nog var det kul! Mycket bättre än hemma i vårt datarum med krångliga och för lätta hantlar som redskap.. Tog ut mig rejält och lassade på lite väl med vikter emellanåt. :)

Imorgon blir det klipp och färg för min kalufs och nu e frågan? Samma ljusa slingor som vanligt eller ska vi mörka till det?

hmm.. brukar alltid mot hösten få lust med att färga det mörkare. Tycker jag blir så blek mot ljust hår vintertid.. Ska sova på saken och höra med frisörskan vad hon tycker tror jag..

Nu borsta tanden och sen Godnatt...








(bilder googlade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar