torsdag 29 november 2012

Ett ynka pass

har hunnits med denna vecka. Veckan när mannen har kvällsskift är den värsta av alla veckor, och den kommer numera tack o lov endast var tredje vecka (förut varannan!). Det är veckan som jag oftast jobbar morgonskift och därefter stressar till dagis för att hämta barnen och fixar och donar med allt själv hemma med allt vad som hör till. Absolut ingen som helst tid för nån träning för jag stupar oftast i säng själv vid senast 22 när barnen äntligen somnat. Igår hade båda två sovit så länge på vilan på dagis så de somnade först 22 här hemma tillsammans med mig. Sen ringde min väckarklocka 5.15 så börjar rumban på nytt.. Har haft 2 jobbiga dagar på jobbet nu så imorgon tackar jag inte nej till att mannen har kursdag 8-15 och jag är LEDIG och börjar dagen med morgonspinn halv 8. Uunderbart!
 
Ynka hemmapilates

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar