fredag 16 november 2012

Lediga dagar



Har varit ledig idag och fortsätter så resten av helgen. Så skönt! Denna vecka har kvaliteten på träningen inte varit den bästa men det skyller jag vårt kommande biltak och mörkret på. Gubben har spenderat all ledig ljus tid på taket så då blir det tyvärr som det blir. Själv har jag jobbat en natt också vilket ställer till det för mig både fysiskt och psykiskt.. Har verkligen tänkt få till hemmaträningen, men jusst nu lockar den inte speciellt mycket. Får bara konstatera att jag måste vara nöjd med promenader vissa dagar. Igår kväll skulle jag på sonens utvecklingssamtal på dagis och promenerade dit och hem. Hade inplanerat bodybalans kl 15.15 men pga biltaket som verkligen måste prioriteras före snön kommer så blev det inte av..

Annars så har jag nästan bränt upp huset idag ;) Nej, inte riktigt men min dammsugare som varit bäst i världen som inhandlades när jag var 20 gav upp så det bara rök om den och lukatde bränt flera timmar efteråt i huset! Blev livrädd och kastade ut f-nskapet på gårdsplan och där står den ännu:)  Klickade hem en svart och grön ultrasilencer idag som lär ska vara bäst i test 2011. Tänkte att om den är så ultra tyst kanske jag kan dammsuga när kidsen lagt sig till och med.. Roligare sätt att spendera pengar finns ju men vad kan man..

Ikväll blir det lyxmiddag a´la middagskassen med klyftpotatis och kalkonschnizel och kanske kanske lite hemmaträning ändå med hjälp av gubbens Iphone..

 
 (bild: electrolux.fi)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar