lördag 1 december 2012

Lillajul? so what??

Är så besviken nu igen! Blir så barnsligt sur när mina träningsplaner eller planer överhuvudtaget inte går som jag tänkt! Hade ställt in mig på hard core spin kl 15 idag igen men återigen blir detta pass inte av pga av det är lillajul! Alltså ursäkta men är jag enda människan i hela nejden som kan tänka mig att träna kl. 15-16 fast det är LILLAJUL?? Fattar inte vad det är med denna hysteri bara för att det är nån slags viss helg. Kvällen har ju inte ens börjat kl. 15 om man nu absolut måste fira denna dag då..

Nepp nu hör jag själv hur jag låter så nu måste jag tänka positivt. Men det lockar absolut inte att fara ut i kölden i detta väder för ngn löprunda. Jag brukar nog bra klara av att träna i köld men dessa dagar har varit något utöver det vanliga. Det blåser svinkallt! Var med familjen på lilla stadens julöppning idag och fast jag klätt på mig som om jag var på väg till nordpolen så räckte det inte till.. Stackars kids, men de verkade konstigt nog inte frysa.. 

Jepp jepp, nya tag, nu plockar jag fram hantlarna och kör BP via Youtube, borde ju vara stark nu när jag är så arg :)




1 kommentar:

  1. Fniss vet du inte at det är i kväll som tomten smyger runt och kikar på fönstret om det finns några snälla barn. Och om han tror att det finns några slänger han in nå kul :D Så akta dig så att han inte ser när du fräser .):) Jag har en riktigt taskig träningsvecka och till råge på allt är bihålorna fast i gen jag kan nästan inte andas. På månfag tar jag läkartid... Ha en riktigt skön kväll när du pumpat ut fräsigheten! Vi hörs och planerar in nå kul träning så blir det bättre:)

    SvaraRadera