söndag 16 december 2012

Dagens träning

Dagens träning blev löpning 4 km med hund. Usch, jag måste bara konstatera att löpning vintertid är inget favvo pass. Pinande vindar och tidvist snöhögar att plumsa i.. Min favoritrunda (när jag har voffen med) var igensnöad för den plogas inte vintertid märkte jag. Så det blev en kortis på 4 km som fick räcka för idag. Formen är ju inte på topp ändå efter julfesten igårkväll.

Hämtade kidsen vid 12 och det var intressant att höra hur natten gått. Kid nr 1 hade nog krupit ner med dem i mitt i natten någon gång som jag gissade :). E hade nog snällt sovit på sin madrass i deras yngsta dotters rum och varit nöjd. Bra så. Vid brorsans hämtade vi asiatisk hämtmat så slapp man fundera på lunch idag också.

Nu väntar sista julfesten för veckan, nämligen N:s dagisjulfest, bäst att ställa sig i ordning nu då..


 
Påpaltad men ändå frusen efter rundan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar