torsdag 20 december 2012

Motivation sökes!


Eftersom min 12 veckors utmaning inte går så bra så sitter jag nu och filosoferar hur jag ska komma tillskott bättre med min träning, utan att behöva köra ~20km t-r och vara borta över 2h vid varje träningspass. Motivationen jusst nu är på noll om jag får säga det själv för att få till någon hemmaträning eller spurta iväg på en blåsig halkig kall löprunda! Blää! Gjorde nyss ett litet försök med mina vikter här hemma men de blev väl sisådär.. Lite halvstressad är jag ju nu också inför julen..

Börjat överväga att skaffa gymkort hit till lillastadens gym faktiskt. Känner att styrketräning är ngt jag måste komma igång med och det lilla gymmet har även en löpmatta man kan använda. Billigt är det också och bra öppethållningstider: 06-22, rätt så nära beläget också. Tänkte jag kunde ge det en chans 1 månad iallafall.

Så.. önskemål för år 2013:

- Träningsproblemet måste lösas på ngt sätt!
- Mera egentid men min äkta hälft.

1 kommentar:

  1. Finns ju faktiskt en massa arbis gruppträning också som är bra. Många olika dagar och tider :) Eller så far du till gymmet direkt efter jobbet som jag gör.

    SvaraRadera