torsdag 6 december 2012

Bloggtorka

Blev lite paus i bloggeriet men tycker dagarna rusar iväg och inte händer det nåt speciellt spännande heller. Försöker klämma in träning mellan jobb/familj och gubbens jaktbehov.

Igår for jag på ett gratispass som jobbet sponsrar. Ett otroligt bra initiativ av staden som borde uppskattas mer, men tyvärr blev jag mer uppretad än svettig och endorfinhög. Får skylla mig själv när jag for på onsdagen som är tänkt för nybörjare. Men jag tänkte att spinning kan väl alla utan destomer instruktioner men det var en massa störelsemoment som gjorde att vi startar 10-15min för sent pga alla som ska installeras rätt i cykeln (dock var vi bara 4 stycken!!) och annat smått och gott.. :) Men men inget att jaga upp sig för, huvudsaken man fick upp pulsen och röra på sig och det fick jag ju till en del iallafall.. Får bara önska mig bättre träningsupplevelser nästa vecka..

Nu blir det kvällsjobb för mig självständighets dagen till ära, har laddat med uppfriskande promenix med lillgumman så det ska nog gå finemang. Skulle jag vara ledig skulle det bli soffan ikväll tillsammans med nya presidenten. Brukar tycka det är så roande att se alla fina klänningar på balen varje år den här tiden..


Börjar bli dåligt med sovrum inne i vagnen :)


Så fin självständighetsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar