söndag 23 december 2012

Känner lugnet..

Tror detta är min coolaste och lugnaste jul på länge. Känner ingen stress och det beror ju helt klart på mina 5 helt LEDIGA dagar som jag fick före julafton. Bästa jularbetslistan ever! Hade även tänkt skippa det mesta i år som jag förut ansett obligatoriskt, som att städa, baka, feja och julpynta. Men igår kände jag plötsligt att nu har jag lust att baka så då blev det världens godaste kardemumma kaka och lite saffransbullar :) I morse svängde jag också ihop ett bröd och lite pannacotta som jag ska ha med mig till brorsans imorgon. Vi har infört lite knytkalas när vi äter julmiddag hos brorsans så brukar det bli stressfritt för alla.

Idag har vi också alla hjälpt till med julstädning och julgranspyntning så nu känner jag att julen kan komma på riktigt. I eftermiddag blir det ju också 90 minuters träning, en sk. Les Mills utmaning. Blir intressant att se vad dom kokat ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar