fredag 21 december 2012

Fredags spinn och lite shopping

 
Sitter i all sköns ro och äter en mycket sen frukost efter att ha börjat Fredagen på allra bästa sätt: wake up spin på favoritgymmet. Extra jobbigt var det idag tyckte jag, märkte att man kan få upp pulsen ordentligt med att bara sitta på sadeln och ha ordentligt med motstånd på.. så benen fick sig ordentligt idag, bara skakade efteråt.

Sen blev det snabb dusch och iväg på sista shoppingen före jul (förutom mat då). Skidpaket till sonen blev det idag som ska bli hans födelsedagspresent. Han blir 5 år 28.12. Kör vidare med "aktivitet- present" konceptet som jag tycker är viktigt. Vill verkligen försöka uppmuntra så mycket som möjligt till att röra på sig :). (X-box ställde verkligen till det lite här som vi skaffade till honom i somras!)

Idag är också kidsen på dagis sista dagen före ett långt jullov. Mannen är i skogen och söker julgran med doggen och själv borde jag väl ta ett sista ryck angående städningen inför jul. Tyckte jag försökte det igår kväll också men nu ligger det leksaker överallt här ändå :). Men ingen stress känner jag direkt, julen kommer ju ändå :)

Förresten tror jag det blir att anmäla sig till christmas spin också på julaftonsmorgon när man ändå är ledig. Jepp så tror jag det får bli :)

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar