torsdag 13 december 2012

Julfestveckan

Denna vecka går i julfesternas tecken vilket är riktigt kul!

Igår onsdag: E:s dagis julfest
Fredag: Julfest från jobbet
Lördag: Mannens firmajulfest
Söndag: N:s dagis

Så ska vi klämma in en begravning också på Lördag förmiddag. Lite konstig kombination den dagen men..

Dagisjulfesterna måste ju bara vara den bästa av alla julfester. Det var så otroligt gulliga barn som lussade igår på E julfest. Barn från 1-4 år.. satt med tårar i ögonen och tänkte nu måste jag SKÄRPA mig! :) Ibland är jag en riktig liplisa, men antar dom flesta känner det så.

Träningen och målsättningen denna vecka går också ganska bra förutom i måndags då jag faktiskt prioriterade egentid med sonen före Bodypump. Blev en kväll på simhallen istället med honom. Märkte hur viktigt det är att spendera tid ensamma med ett barn nångång och inte jämt ha båda med sig. Han var så snäll och uppskattade verkligen kvällen, och så stor han håller på att bli! Vart rusar åren iväg? Hade riktigt intressanta diskussioner med honom..:)

Idag är det Lucia och vi är alla lediga, (eller mannen ligger och sover efter nattskiftet) och jag har lovat att det blir pepparkaksbak idag så nu tar vi fram kavlarna och degen ur frysen!


Sovmorgon till 7.45 och soffmys. Bästa! 
Trevlig Lucia!

1 kommentar:

  1. Kommer ihåg att jag gjorde grejer med V i den där åldern också annars blir de så pappiga och de uppskattar ju verkligen att få vara ensam med mammsen :)

    SvaraRadera