tisdag 30 oktober 2012

Tråkdag

Märkligt vad jag tycks bli påverkad av vädret.. Grått, slaskigt och regnigt därute idag och jag känner mig minst lika grå. Tror nog att det också delvist beror på nattjobbet som är påkommande. Är 100% en morgonmänniska och de 1-2 nattskiften/ 3 veckor är mer eller mindre en plåga varje gång..

Försökte muntra upp barnen med ett hurtigt: Nu ska vi gå ut och göra snögubbar!- jihooo vad kul! Men inte ens barnen ville vara ute i detta väder.. Nåja, nog gnällt om detta!

Min 12 veckors utmaning började ju igår och första dagen till ära for jag på ett bodycombat pass till stan när gubben äntligen var hemma. Tänkte ge combaten en chans nu när jag ska få till 3 pass konditionsträning per vecka men tyvärr kändes det som sist, inte alls lika roligt som det var år 2006 :) typ. Tror inte jag kommer att prioritera detta direkt. Vet inte om jag inte tar ut mig och kämpar ordentligt eller vad det är men känner mig inte färdig tränad när passet var klart, eller så är det för att låtarna var nya för mig, brukar ju kännas bättre när man gått några gånger..

Idag har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag ska träna. Eftersom jag börjar mitt jobb 21,15 skulle det passa perfekt med något som går strax före så jag inte behöver åka hem tillbaka. Men så behöver jag ju vila/sova nån timme före jobbet också, speciellt när vi i morse steg upp 05.30. Ska ta och koka lite te och fundera över detta.. :)


Det blev en snögubbe iallafall efter liten övertalning att ändå fara ut :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar