tisdag 23 oktober 2012

Förmiddags egentid..

Jobbar kväll idag och kidsen fick fara redan från morgonen till dagis idag. Inte ofta man haft en ledig fm för sig själv så nu hade man nästan panik hur man ska utnyttja timmarna till maximalt? Har dividerat med mig själv: ska jag storstäda? Nej fyy.. träna nånstans? Nepp, inga roliga morgongruppträningar nånstans.. Inner strength fanns men det lockar inte.. Hemma träning? Nja kanske..

Om jag ska vara helt ärligt så lockade nog mest: eld i spisen och slå på TV:n och kolla på det inbandade mästerkockprogrammet (eller vad de nu hette).

Sist och slutligen blev det en skogspromenad med vovven och febrilt läsande på nätet om kommunalvalskandidaterna eftersom jag hade tänkt förhandsrösta idag, vilket jag inte kommer hinna :)

Nu ska jag äta min omelettlunch framför mästerkockprogrammet före jag kör iväg till jobbet.. Vilken skön slappdag det blev ändå och lite motion fick jag ju iallafall :)

(bild google)


4 kommentarer:

  1. Hejsan! Kul att du också börjat blogga. Ja visst kan de vara sköna de där förmiddagsstunderna när man bara får rå om sig själv :) Känns nästan konstigt att vara ensam hemma.

    SvaraRadera
  2. Hundpromenixar i skogen är världensbästa motion, de står högt uppe på min favvo lista just nu.

    SvaraRadera
  3. jo, kanske blir fler fm lyx dagar framöver när dagisdagarna ökar så kanske de blir tid för nå lunchdate/fm träning nångång också. 100 år vi gjorde de sist!

    SvaraRadera
  4. Yes vad kul att du äntligen startat en blogg!! :) Välkommen till bloggvärlden!

    SvaraRadera