torsdag 14 februari 2013

Hej o håå!

Blev en paus igen... Har inte haft motivation med bloggen när jag varit krasslig och allmänt ur form.. Trodde jag var back on track men vaknade i morse med en hosta som gjorde att jag trodde bröstet skulle brinna upp och en jobbig muskelvärk i hela kroppen! Nu har jag slängt in 2 coldrex så för tillfället känns det lite bättre.. Vilken ENVIS! sort detta verkar vara.. Ingen feber iallafall men det brukar jag aldrig/mycket sällan ha.. Vad lär man sig då av detta? Hmm.. kanske att det inte lönar sig att ge sig ut i skidspåret förrän man är ordentligt frisk?? Inte heller att träna när man är förkyld, har sömnbrist och även lite lite bakfull! :)

Igårkväll hade staden jag jobbar åt ordnat en skid- och vallningsteknik kväll.. Eftersom jag knappt vallar mina skidor behövdes verkligen lite tips.. Kom återigen fram till att det är en hel vetenskap bakom detta trots att läraren verkligen försökte lära ut basic tips och så enkelt som möjligt..
Håhåjajjaaa.. kanske man nog borde börja på så kanske man lär sig med tiden misstänker jag. Blev nu också medveten om att jag har en stor spricka under min ena skida så borde verkligen prioritera nya.. Men men.. har min ögonop på gång nu den 15.3 så dit far nog det mesta av mina(/våra) ihopskramlade pengar :)
Fattar inte varför lottovinsten dröjer så förskräckligt! ;)

Idag ska jag träffa en vän jag inte sett på jättelänge! Så är det ju dessutom också vändagen/alla hjärtans dag idag.. Kanske man borde ha köpt lite choklad eller nåt åt mannen som ligger och snusar efter nattskiftet.. Det tycker jag nog han är värd :)

Trevlig vändag till er som kikar in! :)

 (google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar